ÚJ Terméktámogatás és NAV gyártói nyilatkozat

Tovább



Támogatás

A TERMÉKTÁMOGATÁS RÉSZEKÉNT AZ ALÁBBI SZOLGÁLTATÁSOK ÁLLNAK RENDELKEZÉSRE


Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat

Tartalmazza a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatot reggel 8 és délután 17 óra között, munkanapokon. E-mailt küldhet bármikor, de a válasz a jelzett időpontokban várható.

A jelzett időszakokon kívül feláras a telefonos szolgáltatás, ld. alább

A telefonos segítségnyújtás alkalmas:
- a szoftver kezelésével kapcsolatos kérdések megválaszolására
- egyedi igények és kérések megbeszélésére
- a szoftver által kiírt üzenetek értelmezésére
- gyorsan elhárítható hibák megoldására

Jogszabálykövetés

A számlázó és ügyviteli szoftverek abban különböznek minden más irodai alkalmazástól, hogy működésüket törvényi előírások és szabályok jelentős mértékben meghatározzák. A jogszabálykövetés egy folyamatos tevékenység részünkről, még akkor is, ha ez nem mindig látszik, hiszen előfordulnak olyan jogszabályváltozások, melyek az Ön tevékenységét nem érintik, vagy olyan funkciókba,n melyeket Ön nem használ!

NAV gyártói nyilatkozat

Garantáljuk, hogy szoftverei a terméktámogatási időszak alatt megfelelnek a hatályos jogszabályi előírásoknak! Az erről kiállított gyártói nyilatkozatot kell a NAV képviselőinek átadni egy esetleges adóellenőrzés során. Ezt a nyilatkozatot csak akkor tudja az Alpha-Vet az Ön részére kiállítani, ha az Ön szoftverének frissítése folyamatosan megtörtént.

Szoftverfrissítés

A Doki4Vets folyamatosan fejlődik és új technikai és tartalmi elemekkel bővül. A Doki4Vets számára azonban folyamatos és kifogyhatatlan információtárat, azonnali visszacsatolást jelent minden egyes Felhasználónk, hiszen ebben az állandóan fejlődő világunkban akár Ön is tehet olyan észrevételt, ami a későbbiekben belekerül a programjainkba. Ezek a fejlesztések és újítások a programfrissítések során kerülnek Önhöz a terméktámogatási csomagunk részeként.
Újdonság! A terméktámogatás fenntartása esetén, Ön a nagy verziófrissítésekre ingyenesen jogosult, csak azok telepítési költségeit kell megtérítse.

Regisztráció pótlása

Abban az esetben, ha a megvásárolt szoftver törlésre kerül a számítógépről, vagy egyéb adatvesztés történik és biztonsági mentésből nem állítható helyre, akkor e szolgáltatásunk segítségével tudjuk a szoftver használatát biztosítani. A program újratelepítéséhez egy új, üres adatbázist biztosítunk az eredeti cégadatokkal regisztrálva, egyéb elveszett adatait pótolni sajnos nem tudjuk.
Fontos: Az adatvesztés elkerülése érdekében javasoljuk a szoftver rendszeres, második adathordozóra történő mentését, a szoftverünkből elérhető biztonsági mentés megoldásunk segítségével.

Internetes ügyféltámogatás

Szoftvereinkről, a fejlesztésekről, az új modulokról, a hibajavításokról, az új verziókról folyamatos és naprakész tájékoztatást nyújtunk honlapunkon, illetve lehetőség szerint ezekről ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk.

Fejlesztési igények megvalósítása

Bár a Doki4Vets folyamatos fejlesztés alatt áll, melyek alapja a felhasználóinkkal való napi szintű kapcsolattartás és kontroll, vállalatunk az egyedi igények fejlesztésére is nyitott és az igénylő közreműködésével meg is valósít. A fejlesztési díjak árajánlat alapján, egyedileg kerülnek kialakításra.
A szolgáltatás díja: 25 000Ft + ÁFA/óra
Tervezői díj: 30 000 Ft+ÁFA/megbeszélés

Oktatás

Az ingyenesen elérhető oktatóvideón és leírásokon túl, a szoftver megvásárlásával jogosult 2 óra ingyenes oktatásra irodánkban vagy kiszállásos telepítés esetén a helyszínen.

Online távsegítség nyújtása

Lehetőség van internet kapcsolaton keresztül a szoftverünkből indítható távsegítséggel arra, hogy kollégáink az Ön számítógépén teszteljék, javítsák a hibákat illetve ott végezzék el a szoftverben kért egyszerű módosításokat.

A szolgáltatás díja: 25 000Ft+ÁFA/óra

Adatkonverzió bevezetéskor

Az Ön régi szoftverének adatait segítünk a Doki4Vets-be konvertálni.
A szolgáltatás díja: 30 000Ft+ÁFA/óra

A Doki4Vets működőképességének helyreállítása

Az egyik leggyakrabban igénybevett szolgáltatásunk, melyet akkor ajánlunk, ha a szoftver nem indul, esetleg folyamatosan hibaüzenetet küld vagy leáll. A szoftvernek megfelelő számítógépes környezetre van szüksége megfelelő működéshez, aminek nagymértékben történő megváltozása eredményezhet hibás működést.
Ez lehet hardware vagy szoftver által okozott meghibásodásból (elszakad zsinór, vírus, malware stb.). Az esetek nagy részében ezen hibákat telefonos segítséggel orvosolni tudjuk, mely a terméktámogatásunk része. Esetleg támpontokat adhatunk Önnek vagy rendszergazdájának (ha van ilyen) a megoldáshoz. Amennyiben ránk van szükség, állunk rendelkezésére.
Kérjük vegye figyelembe, hogy szoftverünk több száz helyen működik, hibátlanul. Amennyiben ez Önnél nem így van, akkor az első sorban nem a szoftver hibájából van így, hisz a többi kliensünk is reklamálna. Tehát elsősorban a hiba nem a mi rendszerünkben keresendő (ritkán használt szolgáltatások esetén előfordulhatnak szoftverhibák).
A szolgáltatás díja, online távsegítséggel: 25 000 Ft+ÁFA/alkalom

Munkaidőn kívüli támogatási szolgáltatás

Ez a szolgáltatásunk valódi 2 órás segítséget jelent, VIP telefonszámmal, valamint internet alapú, távoli segítséggel (teamviewer).
A szolgáltatás díja: 25 000Ft+ÁFA/hó/licensz (a szolgáltatáshoz rendelkezni kell érvényes terméktámogatással)

Adatbázis bevizsgálás és javítás

A Doki4Vets adatbázisa védett az adatvesztéstől, azonban mégis előfordulhatnak olyan esetek, amikor javítása elkerülhetetlen. Ezek általában áramkimaradásból vagy merevlemez meghibásodásból adódnak. Az adatbázis ilyen esetekben szerkezetileg sérült, de a benne tárolt adatok részben vagy akár teljesen visszaállíthatóak. A sérülés mértékéről és az adat-visszaállítás sikerességéről a szolgáltatás elvégzése után tudunk tájékoztatást adni.
Az adatbázis bevizsgálási és javítási díja, távsegítséggel: 30 000 Ft+ÁFA/óra

E-mail küldő szolgáltatás

Újdonság! Terméktámogatásunk igénybevétele esetén ingyenes!

SMS küldő szolgáltatás

Újdonság! Terméktámogatásunk igénybevétele esetén ingyenes! (az ehhez szükséges Skype előfizetés díja Önt terheli)

EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK


IT rendszer felmérés, tanácsadás, javítás, fejlesztés

Szakembereink felmérik hálózatát, számítógépeit, azok állapotát. Segítenek kideríteni a hibákat, segítenek javítani a teljesítményt, a beszerzéshez is nyújtanak segítséget.
Ezen szolgáltatásunk célja, hogy kiváltsa egy-egy saját rendszergazda szükségességét, továbbá a stabil, gyors IT rendszer létrehozásában segítsen.
Szolgáltatás díja: 25 000 Ft+Áfa/alkalom Plusz a kiszállás költsége: 100Ft+Áfa/km/alkalom

Online biztonsági mentő szolgáltatás

Az adat vesztesség elkerülése érdekében, online mentési lehetőséget ajánlunk. Tárhelyet és technológiát biztosítunk ahhoz, hogy az Ön adatait egy független tárhelyre mentsük. Titkosított, Ön által jelszóval levédett formában. A mentés gyakorisága Ön által meghatározható. A mentés bármikor rendelkezésre áll és mindig tartalmazza az előző 1 hét, minden napját teljesen visszaállítható formában.
A szolgáltatás díja: 30 000 Ft+Áfa/hó

Kiszállás

Szolgáltatás díja: 5000Ft+Áfa/alkalom Plusz a kiszállás költsége: 100Ft+Áfa/km

Top