Funkció lista

8 OK, amiért szüksége van a Dokiforvets Connect-re

  1. A Dokiforvets Connect egy magyar nyelvű, az állatorvosi rendelők adminisztratív munkáját segítő, széles körben használt nyilvántartó program.
  2. A Dokiforvets Connect már több mint 10 éve segíti az állatorvosok munkáját. Folyamatos fejlesztésnek köszönhetően naprakész, rugalmas, könnyen áttekinthető és sokrétűen használható.
  3. A Dokiforvets Connect maximális segítséget nyújt a betegnyilvántartásban, a tulajdonosok tájékoztatásában, az állatorvosi munka és a praxismenedzsment értékelésében.
  4. A Dokiforvets Connect számos funkciója megkönnyíti a mindennapi feladatok elvégzését, lehetőséget ad a magas színvonalú állategészségügyi szolgáltatás nyújtásához, amit az állattartók elégedettsége is hűen tükröz.
  5. A Dokiforvets Connect használata egyszerű, logikus felépítésű, áttekinthető, a legtöbb funkciót ikonok is jelzik.
  6. A Dokiforvets Connect az egyéni igényekhez igazítva a rendelőnek egyedi megjelenést biztosít (saját logó, fejléc, törzsvásárlói kártya stb.).
  7. A Dokiforvets Connect biztonságos, hiszen az adatok kimentésére több lehetőséget is nyújt.
  8. A Dokiforvets Connect programot mintegy 200 rendelőben több száz állatorvos használjak, többek között az Állatorvostudományi Egyetem klinikáin is.

ÚJ, KIEMELT FUNKCIÓK

Termékinformáció szolgáltatás bejelentkező képernyőn

A program bejelentkező képernyőjének jobb oldalán folyamatosan nyomon követheti a program fejlesztéseit. Ezen információk birtokában eldöntheti, hogy frissíteni szeretné-e a szoftvert. Ennek menete egyszerű és önállóan elvégezhető.

Ebben az információs mezőben évekre visszamenőleg, részletesen fel vannak sorolva a programban elvégzett változtatások, hibajavítások és fejlesztések.

Elektronikus megrendelési modul

A modul feladata, hogy online módon tudjanak a felhasználók, megrendeléseket összeállítani. Állatfaj, hatóanyag, betegség, cikkcsoport és más besorolások alapján lehet keresni és szűrni a több tízezer termék közül.

A terméklista mindig aktuális adatokat tartalmaz. Tartalmazza a beszállító összes termékét, azok kiegészítő adatait, készlet információját és az ügyfél saját árait. A rendelés egy nyitott kosárként működik, melyet munka mellett lehet megtölteni és azt központilag lehet lezárni.

Megoldható, hogy ugyanazon kosarat többen is bővítnek ugyanabban az időben. A rendelés összeállítása után a program egy e-mailt állít össze a rendelendő tételek listájával, azokat a hibák elkerülése végett excel csatolmányként is csatolja.

A rendelésről e-mail megy a beszállítónak, a rendelőnek és beállíthatóan a rendelő, képviselőjének. Menthető megjegyzéseket lehet a rendeléshez hozzáfűzni. A múltbeli rendeléseket 1 kattintással újra hozzá lehet adni a jelenlegi listához.

Ezzel a modullal gyorsan kereshetünk olyan termékeket melyekre egy adott esethez, betegséghez, diagnózishoz szükségünk lehet. A modul jelentős időmegtakarítást eredményez és csökkenti az adminisztratív feladatokat.

Az így megrendelt termékek elektronikus úton bevételezhetőek, csökkentve a készlet kezeléssel kapcsolatos adminisztrációt és időt.

Elektronikus bevételezési modul

A rendelőknek nagy problémája, hogy amikor beérkezik az áru, az adatokat manuálisan be kell vezetni a programba (a naprakész készletkezelés érdekében). Ez akár több órát is igénybe vehet.

A beszállító által kiadott szállítólevél száma alapján le lehet tölteni a vásárlás tartalmát az internetről (a beszállító központi szerveréről). Az első alkalommal egyeztetni kell a cikkszámot a saját cikkszámmal.

A két rendszer (rendelő saját készletkódja és a beszállító készletkódja) összehangolása után automatikusan bevételezheti az állatorvos a vásárolt gyógyszereket, termékeket. A program egyúttal automatikusan frissíti a beszerzési árakat, lejárati időt, gyártási számot is.

Egy segédfelület segítségével a még nem létező központi cikkszámokat hozzá lehet rendelni az árjegyzékben szereplő tételekhez. Ez egyszeri ellenőrző feladat, utána már automatikusan működik a rendszer. Ezzel a modullal jelentős munkaidőt takaríthat meg, mely a valódi gyógyító tevékenységre fordítható, és a kézi felvitellel járó hibalehetőséget is csökkentheti.

VetDisplay modul

A VetDisplay rendszer feladata az állatorvosi rendelőben várakozó állattartók tájékoztatása a rendelő falán elhelyezett nagyméretű LCD- vagy Plazma-monitoron keresztül.

A Dokiforvets létező várótermi funkciójához csatlakozva meg lehet jeleníteni a „váróterem” tartalmát (a várakozók a kedvencük fényképével, a kezelőkben kik lesznek a következők), illetve az orvos be tudja hívni a kijelzőn keresztül a betegeket.

Folyamatosan videók, reklámok, ismeretterjesztő filmek vetíthetők, melyek a központi szerverről tölthetők le. A rendelő igényéhez igazodva személyre szabható, más médiatartalom lejátszására is alkalmas.

PetVetData regisztráció segítő

Ez a modul igen hasznos segítője lehet a praxisának. Segítségével egy ablakban látható az összes, valaha kezelt állat és annak részletes adatai, illetve a Petvetdata oldala, így az állat keresése gyorsan és könnyedén történik meg.

A kiválasztott állat adatait a program egy gombnyomásra beírja a Petvetdata különböző űrlap mezőibe. Ezek az egyedi felviteli ablak, oltás rögzítés, tulajdonos adatainak rögzítése és chipszámra keresés.

Tudásbázis modul

A Dokiforvets üzemeltetője biztosítja, hogy egy központi szerverről hasznos információs anyagok kerüljenek a programba. Ezeket az állatorvos saját tudása gyarapításra vagy a tulajdonosok magas színvonalú tájékoztatására használhatja.

Tartalmazza a gyógyszerekre vonatkozó használati utasításokat, szakcikkeket, információkat betegségekről, terápiás lehetőségekről. Ez egy szabadon bővíthető dokumentumtár, ahol a munkához szükséges segédanyagok gyűjthetők.

Lehetőség van a szűrésre állatfaj, hatástani besorolás, hatóanyag szerinti szűkítésre, és keresőszó alapján részletes keresésre is. Ezt kihasználva igényesebb, pontosabb munkát végezhet az állatorvos a tulajdonosok nagyobb megelégedésére.

ALAPFUNKCIÓK

NYILVÁNTARTÁS

Kartonrendszer

A program ezen részében van lehetőség a tulajdonos és állata adatainak felvitelére a rendszerben. Vannak kötelezően kitöltendő mezők, lehetőség van több – a kapcsolattartást segítő – elérhetőség rögzítésére. Jelezhetjük, ha az állat allergiás, veszélyes vagy más különleges megjegyzésünk van.

A már rögzített páciensek körében gyors és részletes keresésre is mód van. Előbbinél a tulajdonos vagy az állat neve alapján, a legújabb verzióban a chip- és az oltási könyv száma alapján is kereshetünk. Utóbbiban bármely felvitt adat részletére kereshetünk.

A kezelések rögzítése

Szövegesen beírhatjuk a kórelőzményt, a tüneteket, de vannak kész listák is a leggyakoribb kifejezésekről (mely bővíthető, egyéni igényekhez szabható). Ennek előnye, hogyha több állatorvos dolgozik együtt, akkor egységes kifejezésrendszert használhatnak.

Így gyorsabban, egymás számára is egyértelműbben írhatják le az eseteket. A diagnózis is beírható vagy listáról választható, elkülöníthető a differenciál diagnózis és a biztos diagnózis.

A kezeléshez beírt gyógyszerek, szolgáltatások, beavatkozások egyben a készülő számla (kosár) alapját is képezik. Létrehozhatunk csoportosított tételeket sablonként (pl. gyakori műtétekhez mindig beírt számlázási tételeket).

Megjegyzéseket is csatolhatunk egy-egy tételhez (pl. javasolt adagolás, beadási javaslat, esetleges mellékhatások). Fénykép, videó, laboreredmény, RTG-kép, fogászati lap is csatolható a kórlaphoz. A beírt szöveg formázható (mint egy szövegszerkesztőben), kiemelhetők a lényeges információk. Kinyomtathatjuk vagy elküldhetjük e-mailen a tulajdonosnak.

Kórházi elhelyezés

Külön tarthatjuk nyilván a kórházi kezelésben részesülő pácienseket és a panzióba behozott állatokat.

Oltások rögzítése

Külön nyilvántartási rendszerben rögzíthetjük az oltásokat és az ehhez kapcsolódó parazitaellenes kezeléseket. Beírhatunk olyan oltásokat, amelyeket korábban máshol kapott az állat. Ebből a részből lehetőség van a veszettség elleni oltások éves lejelentéséhez kigyűjtésére, nyomtatásra.

Hasonló módon kigyűjthetjük azokat az állatokat, tulajdonosokat, akiket értesíteni szeretnénk az aktuális oltás közeledtéről. Lehetőségünk van ezt sms-ben e-mailen vagy postai értesítésként is megtenni.

Műtétek

Külön tarthatjuk nyilván a műtéteket. A gyakrabban végzettekhez sablonokat (a műtét leírása, műtét utáni tájékoztató, utókezelés leírása) is készíthetünk. Ezt nyomtatott vagy elektronikus formában a tulajdonosnak is oda tudjuk adni.

Laboreredmények

A laboreredményeket is csatolhatjuk a kórlaphoz, akár pdf-formátumban, akár egyénileg kialakított értékelő lapon. A saját laborgép eredményeit igény szerint egyéni segédprogrammal is áttölthetjük a nyilvántartó programba.

Fogászati kezelések

Hasonlóan a humán fogorvosi nyilvántartáshoz, a fogstátuszokat felvehetjük, módosíthatjuk (ezek folyamatosan megtartottak, csak a változást menti rá a program), beírhatjuk a fogászati kezeléseket.

Mivel a fogkövesség gyakori probléma, rendszeres ellenőrzés és kezelés szükséges, külön felületen tarthatjuk nyilván. Érdemes a beavatkozás előtt és utána is lefényképezni, a tulajdonosnak a képekkel együtt a részletek is nyomtathatók.

Cikkcsoportok

A gyakoribb beavatkozásokhoz (oltás, műtétek, kezelések) létre hozhatunk kész csikkcsoportokat, így nem kell minden esetben újra összegyűjteni a tételeket.

SZÁMLÁZÁS

A program megfelel a NAV előírásainak, közvetlenül hiteles (egyszerű vagy részletes) számla nyomtatható. Lehetőség van árajánlat készítésére, mely elmenthető, a későbbi számlázás alapjaként.

Külön kereshetők a kifizetetlen, nyitott számlák, az előlegszámlák. Kedvezmény adásához különböző csoportokat állíthatunk be (nyugdíjas, diák, tenyésztő, saját dolgozó stb.) és ezen belül a cikkcsoportokra (munkadíj, gyógyszer, gyógytáp stb.) egyénileg állíthatjuk be a kedvezmény
mértékét %-ban.

A kosárba összegyűjtött tételekből automatikusan levonja a kedvezményt. Fontos, hogy mindkét összeg megjelenik, így jól látható, hogy mennyi lett volna a teljes összeg, és mennyit takarítottunk meg a tulajdonosnak. Bizonyos tételekre egyedileg megadható bármilyen kedvezmény letiltása.

Létrehoztunk egy hűségpont rendszer – ez alapján is kaphat a tulajdonos kedvezményt.

MUNKASZERVEZÉS

Bejelentkezés, több felhasználós környezet

Egy rendelőben több számítógépen párhuzamosan is futhat a program, több felhasználó esetén egyénileg
lehet belépni a programba. Később visszakeresve így látható, hogy egy-egy beavatkozást melyik kolléga
végezte, illetve ehhez kapcsolódó statisztikákat is végezhetünk .

Belső üzenetek

Az állatorvosok egymás között személyes üzeneteket is küldhetnek, a beteg kórlapját is csatolhatja megjegyzésekkel.
A küldő visszajelzést kap, hogy a címzett mikor olvasta el az üzenetet.

Recepció

A beérkező betegeket kezelőnként lehet szétosztani, új beteg bejelentésekor hangjelzést ad a program az adott kezelőben.

Meg lehet határozni az orvost, a sürgősséget is beállíthatjuk, megjegyzést is lehet hozzá írni, előre lehet a kartonon az adatváltozásokat módosítani. Az adott pácienssel kapcsolatban belső üzenetet is lehet küldeni: pl. telefonon érdeklődött, visszahívást kér.

Naptár

A naptárba bejegyezhetjük a vizsgálatok, kontroll, oltások, műtétek időpontjait, de egyéb (pl. a könyveléssel kapcsolatos, vagy magánjellegű – ez titkosítható) bejegyzéseket is beírhatunk.

Meg lehet nézni az összes bejegyzést egyszerre napi, heti, havi lebontásban, de kigyűjthető állatorvosonként is; ami ki is nyomtatható (pl. napi műtétek listája). Utólag bejelölhetjük, hogy megtörtént-e a beavatkozás, nem jelentkezett, esetleg más időpontot kért a tulajdonos.

Beírhatunk kiszállásokat, ehhez az útvonaltervet is elkészíti a program a Google segítségével. A naptárbejegyzéseknél, amikor felviszünk egy időpontot, minden esetben be lehet állítani az esemény időtartamát, és a kijelölt időtartamra / időpontra egy orvoshoz csak egy beteget lehet
felvenni. Lehetőség van a naptárban jelölni, hogy melyik állatorvos mikor rendel.

TÁJÉKOZTATÁS & PRAXISMENEDZSMENT

Tájékoztatók

kórlapok, műtétek konvertálható szövegszerkesztőbe, akár több kórlap is egyszerre. A fejlécet egyénileg egységesíthetjük (rendelő logója, elérhetőségek…). Mentéskor automatikus fájlnevet ajánl fel a program (tulajdonos név-állat név-sorszám).

A csatolt képekre jeleket, magyarázatokat írhatunk. A gyakoribb esetekről, beavatkozásokról, értékelésekről sablonokat is készíthetünk. Ezeket kinyomtathatjuk, vagy e-mailen átküldhetjük a tulajdonosnak. Utóbbi esetben a kórlapról automatikusan beírja az elektronikus címet, figyelmeztet, ha a képek mérete meghaladja az átküldhető mérettartományt.

Értesítések

SMS-ben, e-mailen, esetleg postai úton akár csoportos értesítéseket is küldhetünk a rendszeres beavatkozásokról (oltások, fogászati ellenőrzések, idült betegségeknél a rendszeres kontrollokról, stb.) A programba beállítható, hogy magától figyelmeztesse az állatorvost, hogy kiket miért kell értesíteni.

Az értesítéseket, és az elküldés időpontját is tárolja a rendszer, később visszakereshető, statisztikákat nézhetünk.

Címkenyomtatás, receptnyomtatás

Nyomtathatunk Dymo-nyomtatóval a kézi gyógyszertárból kiadott gyógyszerekhez betegtájékoztatót (név, adagolás stb.). A szabályoknak megfelelő receptet is tudunk a programból nyomtatni.

Vevőkártya, törzsvásárlói kártya

A kártya kinyomtatható címkenyomtatóval, tartalmazza az állat és tulajdonos fontosabb adatait, vonalkódot, hátulján a rendelő elérhetőségét, nyitva tartását, egyéni információkat jeleníthetünk meg. Tapasztalatunk az, hogy célszerű laminálni a kártyát.

STATISZTIKÁK

Egy vállalkozás csak akkor működhet hatékonyan, ha rendszeresen figyeljük az eredményeket. Egy-egy elvégzett feladat, feladatcsoport hatékonyságát is csak a hozott bevétel alapján tudjuk értékelni. Ezért kiemelkedően fontos része a programnak, hogy több, mint 100 szempont szerint
kérhetünk le statisztikákat, mely segíti a tulajdonos munkáját, és a vállalkozásban dolgozó állatorvosok értékelését, összehasonlítását.

Fő csoportok: páciensek, új ügyfelek, oltások, kezelések, műtétek, pénzügyek, napi, heti, havi, éves lekérdezések, képek, kiküldött értesítések. Lekérhetjük különböző időszakokra a készített számlákat, a kifizetetlen, a nyitott és a részszámlákat. Látható az adott kedvezmény összege is.

A módosított számláknál azonnal látható a módosítás oka, és hogy melyik kolléga módosította. A programba belépési jogosultsággal rendelkező kollégák forgalmát, számláit, egyéb statisztikáját egyénileg is megnézhetjük.

Az eredmények a jobb átláthatóság kedvéért megjeleníthető táblázat formájában vagy többféle grafikonon.