TERMÉKTÁMOGATÁS

Termék támogatási díjaink 2022.01.05-től megváltoznak.

Ennek megfelelően a most meghosszabbításra kerülő terméktámogatást a jelenlegi díjakkal csak 2022.01.04-ig tudjuk biztosítani.

A módosított díjakról hamarosan tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket.

A magasabb ügyfélelégedettség, terméktámogatás céljából észrevételeiket, kérdéseiket, hibabejelentéseiket a support@dokiforvets.hu-ra várjuk.

A Terméktámogatás részeként az alábbi szolgáltatások állnak rendelkezésre

Szerződés letöltésére a lap alján van lehetőség

  • Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat– Tartalmazza a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatot reggel 8 és délután 17 óra között, munkanapokon. E-mailt küldhet bármikor, de a válasz a jelzett időpontokban várható. 

 

  • Jogszabálykövetés – A számlázó és ügyviteli szoftverek abban különböznek minden más irodai alkalmazástól, hogy működésüket törvényi előírások és szabályok jelentős mértékben meghatározzák. A jogszabálykövetés egy folyamatos tevékenység részünkről, még akkor is, ha ez nem mindig látszik, hiszen előfordulnak olyan jogszabályváltozások, melyek az Ön tevékenységét nem érintik, vagy olyan funkciókban melyeket Ön nem használ! 
 
  • NAV gyártói nyilatkozat – Garantáljuk, hogy szoftverei a terméktámogatási időszak alatt megfelelnek a hatályos jogszabályi előírásoknak! Az erről kiállított gyártói nyilatkozatot kell a NAV képviselőinek átadni egy esetleges adóellenőrzés során. Ezt a nyilatkozatot csak akkor tudja az Alpha-Vet az Ön részére kiállítani, ha az Ön szoftverének frissítése folyamatosan megtörtént. 
     
  • E-mail küldő szolgáltatás  – Doki4Vets SMTP használatának lehetősége. 
 
  • SMS küldő szolgáltatás – Jelenleg a Seeme sms szolgáltatás összekötését biztosítjuk. Ennek módosítási jogát fenntartjuk a szolgáltatás folytonosságának biztosítása végett. (Ezen sms szolgáltatás díjazása az sms szolgáltató hatásköre.) 
 
  • Szoftverfrissítés – A Doki4Vets folyamatosan fejlődik és új technikai és tartalmi elemekkel bővül. A Doki4Vets számára azonban folyamatos és kifogyhatatlan információtárat, azonnali visszacsatolást jelent minden egyes Felhasználónk, hiszen ebben az állandóan fejlődő világunkban akár Ön is tehet olyan észrevételt, ami a későbbiekben belekerül a programjainkba. Ezek a fejlesztések és újítások a programfrissítések során kerülnek Önhöz a terméktámogatási csomagunk részeként.  
 
  • Internetes ügyféltámogatás – Szoftvereinkről, a fejlesztésekről, az új modulokról, a hibajavításokról, az új verziókról folyamatos és naprakész tájékoztatást nyújtunk honlapunkon, illetve lehetőség szerint ezekről ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk. 
 
  • Oktatás – Az ingyenesen elérhető oktatóvideók és leírások.  
 
  • Online távsegítség nyújtása – Lehetőség van internet kapcsolaton keresztül a szoftverünkből indítható távsegítséggel arra, hogy kollégáink az Ön számítógépén teszteljék, javítsák a hibákat, illetve ott végezzék el a szoftverben kért egyszerű módosításokat.  

Az alap Terméktámogatáson túl az alábbi szolgáltatások állnak rendelkezésre 

  • Fejlesztési igények megvalósítása – Bár a Doki4Vets folyamatos fejlesztés alatt áll, melyek alapja a felhasználóinkkal való napi szintű kapcsolattartás és kontroll, vállalatunk az egyedi igények fejlesztésére is nyitott és az igénylő közreműködésével meg is valósít. A fejlesztési díjak árajánlat alapján, egyedileg kerülnek kialakításra. 
     
  • Emelt szintű támogatási szolgáltatás – Munkanapokon 7.00-20.00-ig, hétvégenként 9.00-15.00-ig 
 
  • Emelt szintű eseti támogatási szolgáltatás – Ez a szolgáltatásunk óradíj alapú, valódi segítséget jelent internetes távoli segítséggel (teamviewer), az emelt szintű szolgáltatásnak megfelelő kiemelt időszakban. 
  • Adatkonverzió bevezetéskor– Az Ön régi szoftverének adatait segítünk a Doki4Vets-be konvertálni a szoftver megvásárlása alkalmával.  
  • Adatbázis bevizsgálás és javítás – A Doki4Vets adatbázisa védett az adatvesztéstől, azonban mégis előfordulhatnak olyan esetek, amikor javítása elkerülhetetlen. Ezek általában áramkimaradásból vagy merevlemez meghibásodásból adódnak. Az adatbázis ilyen esetekben szerkezetileg sérült, de a benne tárolt adatok részben vagy akár teljesen visszaállíthatóak. A sérülés mértékéről és az adat-visszaállítás sikerességéről a szolgáltatás elvégzése után tudunk tájékoztatást adni.  
 
  • Regisztráció pótlása – Abban az esetben, ha a megvásárolt szoftver törlésre kerül a számítógépről, vagy egyéb adatvesztés történik és biztonsági mentésből nem állítható helyre, akkor e szolgáltatásunk segítségével tudjuk a szoftver használatát biztosítani. A program újratelepítéséhez egy új, üres adatbázist biztosítunk az eredeti cégadatokkal regisztrálva, egyéb elveszett adatait pótolni sajnos nem tudjuk. Fontos: Az adatvesztés elkerülése érdekében javasoljuk a szoftver rendszeres, második adathordozóra történő mentését, a szoftverünkből elérhető biztonsági mentés megoldásunk segítségével. 
 
  • IT rendszer felmérés, tanácsadás, javítás, fejlesztés, kivitelezés – Szakembereink felmérik hálózatát, számítógépeit, azok állapotát. Segítenek kideríteni a hibákat, segítenek javítani a teljesítményt, a beszerzéshez is nyújtanak segítséget. Ezen szolgáltatásunk célja, hogy kiváltsa egy-egy saját rendszergazda szükségességét, továbbá a stabil, gyors IT rendszer létrehozásában segítsen. 
     
  • Online és offline biztonsági mentő szolgáltatás – Az adat vesztesség elkerülése érdekében és zsaroló vírusok ellen, online és offline mentési lehetőséget ajánlunk. Tárhelyet és technológiát biztosítunk ahhoz, hogy az Ön adatait egy független tárhelyre mentsük. Titkosított, Ön által jelszóval levédett formában. A mentés gyakorisága Ön által meghatározható. A mentés bármikor rendelkezésre áll és mindig tartalmazza az előző 1 hét, minden napját teljesen visszaállítható formában. 
 
  • Oktatás – Az ingyenesen elérhető oktatóvideón és leírásokon túl, eseti vagy rendszeres, illetve egyéni vagy csoportos oktatásra is van lehetőség.